Koszyk 0 Produkt Produkty (pusty)

Brak produktów

Darmowa dostawa od 200 zł
0,00 zł Razem
Koszyk Realizuj

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (brutto) Darmowa wysyłka!
Razem (brutto)

Producenci

Wyszukiwarka

Reklamacje


  1. Zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z zm.) Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w ciągu 2 lat od daty zakupu
  2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia zakupionej rzeczy bez wad. W przypadku stwierdzenia wadliwości zakupionego produktu lub wadliwości usługi świadczonej przez Sprzedawcę drogą elektroniczną, Klient może wszcząć postępowanie reklamacyjne
  3. W przypadku reklamacji Klient powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: Zoopaczka.pl, ul. Łódzka 6/7, 87-100 Toruń. Biuro czynne: poniedziałek - piątek, w godzinach 11-19 , tel. 883-730-463 lub tel. 661-456-155, email: sklep@zoopaczka.pl
  1. Klient zgłaszając reklamację proszony jest o przesłanie towaru wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego na niżej podany adres:

Zoopaczka.pl Global Consulting Agnieszka Wiśniewska
Wieruchów, ul. Świerkowa 52,
05-850 Ożarów Mazowiecki,

  1. O rozpatrzeniu reklamacji Klient zostanie poinformowany w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
  2. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta sklep naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego towaru
  3. W przypadku pozytywnego rozpatrzonej reklamacji oraz przyznania zwrotu gotówki Klient otrzyma pieniądze w formie przelewu na nr rachunku bankowego podany w zgłoszeniu reklamacyjnym, w terminie do 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji

Newsletter

Kontakt

© 2010 - 2017 ZooPaczka.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone