Koszyk 0 Produkt Produkty (pusty)

Brak produktów

Darmowa dostawa od 200 zł
0,00 zł Razem
Koszyk Realizuj

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (brutto) Darmowa wysyłka!
Razem (brutto)

Producenci

Wyszukiwarka

Dostawa

Koszt wysyłki

  1. Dostawa zamówionego towaru nastąpuje za  pośrednictwem firmy spedycyjnych dostępnej w sklepie zoopaczka.pl, w opcjach:
  • Przesyłki kurierskiej – 16,00 złotych
Nie realizujemy przesyłek kurierskich za pobraniem.
  1. Koszt wysyłki jest stały dla przesyłki do 30 kg. W przypadku przekroczenia wagi 30 kg towar pakowany jest w odpowiednią liczbę paczek stosownie do wagi zamówienia. Koszt każdej paczki liczony jest osobno.
  2. Koszt przesyłki pokrywa kupujący
  3. Dostawa towarów w naszym sklepie jest darmowa, jeżeli Konsument złoży zamówienie o wartości przekraczającej 200 zł brutto. Po przekroczeniu danej wartości zamówienia towar zostanie do Państwa wysłany za pośrednictwem firmy kurierskiej  (tylko przesyłka biznesowa do 30 kg)

    zamówiania powyżej 30kg wysyłamy w dwóch lub więcej paczkach, w tym tylko jedna jest gratis

  4. Wysyłka za granicę
    Nie realizujemy wysyłek zagranicznych


Realizacja zamówienia

Wysyłka towaru zostanie zrealizowana w czasie do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty Klienta, oraz skompletowania zamówienia.


Dostawa

  1. Łączny czas realizacji zamówienia uwzględniający wysyłkę i dostawę do klienta wynosi od 3 do 5 dni roboczych. Status realizacji dostawy Klient może śledzić za pośrednictwem e-maila wysyłanego na adres Klienta w momencie przekazania przesyłki do rąk kuriera.
  2. Kurier doręczający przesyłkę może skontaktować się telefonicznie z Klientem celem ustalenia dogodnego terminu dostarczenia przesyłki.
  3. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z naszą Infolinią.
  4. Numery przesyłek aktywowane są każdego dnia na stronie przewoźnika około godziny 21.00

  5. Godziny dostarczenia zamówienia do klienta przez Firmę Kurierską uzależnione są od godzin pracy kuriera w danym regionie Polski

  6. Sklep zoopaczka.pl nie ma wpływu na czas dostarczenia przesyłki do klienta.



Przesyłki nieodebrane

Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana przez Klienta pomimo dwóch bezskutecznych prób doręczenia, przyjmuje się, że umowa sprzedaży uległa rozwiązaniu za zgodą obu stron. W takiej sytuacji nastąpi zwrot płatności za towar znajdujący się w zamówieniu nieodebranej przesyłki. Osoba zamawiająca ponosi koszty wysyłki oraz zwrotu towaru nieodebranego. Jeśli w dalszym ciągu Klient będzie zainteresowany zamówieniem, konieczne będzie ponowne złożenie zamówienia za pośrednictwem Strony. Sklep zoopaczka.pl zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy zamawiający nie odebrał wcześniejszej przesyłki.

UWAGA !! W przypadku nie odebrania przez Klienta przesyłki, ponosi on koszty wynikłe z wysyłki oraz zwrotu paczki.


Newsletter

Kontakt

© 2010 - 2017 ZooPaczka.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone